Followers

Thursday, October 13, 2011

Tanda-tanda cinta sejati

Assalamualaikum dan selamat hari khamis semua...

Hari ni just nak share pasal tanda-tanda cinta sejati..itu pon jumpa kt FB..sebenarnya ada banyak lagi tapi kita highlight yang ini je lah eh..Jom baca . . .

  1. Orang yang mencintai kamu tidak pernah bisa memberikan alasan kenapa ia mencintai kamu, yang ia tahu dimatanya hanya ada kamu satu-satunya.
  2. Orang yang mencintai kamu selalu menerima kamu apa adanya,dimatanya kamu selalu yang tercantik/tertampan dan paling baik walaupun kamu merasakan diri mu biasa2 saja.
  3. Dan jika kamu menghindarinya atau memberi reaksi penolakan, ia akan menyadarinya dan menghilang dari kehidupanmu walaupun hal itu membunuh hatinya. Karena yang ia inginkan hanyalah kebahagiaanmu.
  4. Jika suatu saat kamu merindukannya dan ingin memberinya kesempatan ia akan ada disana menunggumu karena ia tak pernah mencari orang lain. Ya???? ia selalu menunggumu...dia selalu ada untukmu

baca dah kan..? emmm..betol ke kenyataan tu..? Betol kot kan..hehe...bagi aku memang ada terkena kt batang hidung sendiri. Esp no 3 tu...Macam-macam perasaan bila terjadi macam tu..Malu, sedih, kecewa semua bercampur tapi it's ok..at least kita mencuba utk meluahkan perasaan tu kn..Mencuba lebih baik dari terus menyerah kalah kan..=)

p/s : entry terjiwang pulak hari nih..huhu


notakaki : masih mencari erti cinta sejati ... Cinta sejati dan hakiki hanya lah cinta pada Allah..=)

2 comments: