Followers

Friday, October 21, 2011

QesahQaseh di Bloglist Madam Adah

Assalamualaikum...
Selamat pagi semua..hari ni nk join segmen Madam Adah lah..


kenapa sy nk join blog ni..?
Macam biasa la..sebab nk tambahkan kenalan di alam maya ni..Selain itu, boleh jugak tukar2 pendapat atau apa2 je kan..Lepas tu, memandangkan blog ini bakal berada di bloglist madam adah, senang la madam adah nk jenguk blog sy yg biasa2 jer nih..soal review tu, alahai..sy malu la org review blog sy...sbb xde ape2 pon kt blog nih..merapu je lebih...ngeee~~ ha, panjang pulak celoteh..sesiapa yg nk join tu, jom la klik header madam adah tu...sekian terima kasih

p/s : jom join..meriahkan majlis blog madam adah..hehe =)

2 comments:

  1. thanks sebab join segmen adah ok...blog qaseh akan adah review nanti k..

    ReplyDelete
  2. adah : u r most welcome..=)ok2...mode : malu ^_^

    ReplyDelete