Followers

Friday, July 29, 2011

Sotong Oh Sotong~~

sotong oh sotong .image google.x dan nk snap~~


Assalamualaikum & selamat tengah hari...

hye peeps..

amacam, uols sume dh lunch ..? mesti dah kan..kalau keje gomen mst masuk lambat sket.cam haku ni masuk awal la kn..standard la rehat sejam. Tapi leh je nk masuk lambat, pandai2 la kan..

haa...lunch apa..? aku lunch dekat2 area tempat keje je..Lunch kt luar la sebab tadi ada hal nk kena bayar bil elektrik. Tak bayar kang bergelap la pulak rumah kami. Kalau tak makan luar, makan kt cafe sini jer...Kalau hari2 makan situ, muak jugak la...

ok. ok. ok.. Nak cerita benda lain ni.Pasal sotong.Hah? Sotong? Kenapa ek ngn sotong nih...? haaa..Sotong ni la main menu aku hari ni. Hari ni saja nk ubah selera. Hari2 makan ayam. hari ni tukar la amik sotong pulak.Masak apa ntah..macam kari2 sket la..Aku amik la dalam 3 ketul sotong, telur masin sebelah dan terung sambal dalam 2 potong. . . ok, done. Mai la abg tu kira...dia tengok aku amik sotong 3 ketul..Macam terkejut sangat.Hah, sotong 3?! macam tu la lebih kurang reaksi die. macam suspen je la..dalam hati dok berkata "Confirm mahal ni" Habis la aku..dalam purse tinggal beberapa helai note biru...

Elok je abg tu pegi, aku suh kawan aku tengok harga.tu diaaaaaaa!!!...terkejut berrrr la aku...
RM10. haduh...sentap kottt....euwww....nak buat macam mana kan...dah amik, makan je la...Terpaksa la aku pinjam duit kawan aku..huk huk hukkk...

Nak tukar selera la kunun kan..hamekkk aku...errr...sotong mmg mahal eh..? aku xtau pulak harga2 makanan ni.selalu main amik ayam jer...

Kenyang la aku makan sotong sampai ke malam..huua hua huaaaa

nota kaki: lain kali xmo amik sotong dah..amik sket2 sudah...=

image : google

No comments:

Post a Comment