Followers

Tuesday, July 26, 2011

Meeting Cancel

Assalamualaikum & Good Morning...

Sihatkah anda2 diluar sana? Hope sihat lah hendaknya..Mulakan hari dengan bismillah dan ceria2 selalu...

amboi..pandai la aku nk cakap2 kt org..mood tgh baik memang macam ni la kan..

Yes! Weekly meeting cancel hari ni..patut la rasa macam tak nak fikir je pasal meeting and nak cakap apa jap lg. Selalu kalut dok siapkan skrip utk cakap masa meeting..[wal hal, xde apa2 pon..]. Gelabah je lebih..teehee....


So, today the weekly meeting is cancel. Eh, ini tidak bermakna aku mau goyang kaki and buat tak tau jer...Aku ada target for this week. Target aku adalah, utk mengAdakan progress for my development project. I have too! Not enough time anymore...Apa? Rilex dulu..? hey..come on..no more rilex2..Time is running fast! Kena cepat2, nanti tak sempat nak siap.See, now dah nk abis bulan 7.bulan 8 is coming, puasa, raya.Then bulan 9 is coming.10,11,12..finish internship here.

See, cepatkan masa berlalu...ok, aku tak nak kira hari la..menggerunkan. yg penting mau buat kerja sekarang...adioss~~


nota kaki : try to achieve the target!


No comments:

Post a Comment