Followers

Friday, May 18, 2012

Jalan tar Vs Jalan TAR

Assalamualaikum..

Hye peeps,

Salam Jumaat untuk semua. Dah petang baru nk update entry  ni. Itu pon sema kerja dah siap. Agak boring la bila takda kerja kan. Tapi ok la takda kerja hari jumaat ni.. Dalam kepala fikir nak balik bercuti jer.. nak bangun lambat la weekend nih..Hope so la kan..hahaha..Any activities this weekend? Kenduri kahwin? Ada jer tapi tak sure pergi ke tak. 

Ok, tajuk entry ni khas aku buat utk anak saudara aku yer..Macam2 hal la budak2 sekarang nih.. Ok, situasinya macam nih..

Di pagi hari sebelum pergi kerja aku menggosok baju utk dipakai la kan. Aku pon sembang la dgn kakak ipar aku pasal baju yg aku pakai ni dah lama dan beli kt jalan tar. kebetulan anak saudara aku yg berumur 11 tahun tu ada dkt situ then dia tergelak2.. Aku macam suspicious la kan.Apa sal la dia gelak kn..musykil2.. Then, dia boleh pulak cakap kt aku..Kesian, kesian. baju pon amik kt jalan tar. haih...aku dah pening dah. Apa hal la dgn budak nih..Lepas dia cakap macam tu aku terus tengok kakak ipar aku then kami pulak yg gelak kt dia..hahahahaha...kau ingat cik nor kutip baju ni kt tepi jalan ker??? errr..Cik nor beli kt jalan tar la..tau tak jalan tar tu ape? Jalan Tuanku Abdul Rahman. Ps tu baru dia diam. hahahah...Kakak ipar aku pon tergelak2 then dia cakap, memang dia tak pernah pergi situ. hihihihi.. Ok, takpe la..budak2 memang lurus org nye.Lepas ni kena cakap nk pergi Jalan Tuanku Abdul Rahman lah...hehehe...




Ini adalah jalan tar  jalan raya 


ini adalah jalan TAR (Tuanku Abdul Rahman)- bazar -

3 comments:

  1. tu bdk kecik...bdk besar ni pun tak pernah pergi lagi tau...tolong la bawak sat..hehehe..pengakuan berani kerat kuku hari jumat..kihkih

    ReplyDelete
  2. Salam qis..

    Mesti dak tu ketawa mengekek ngekek kan, dalam otak dia ingat jalan tar berturap itam tu je..hahahaha

    #Baru balik dari jalan Tar tadi, pheww..ada je org, wlaupun belum musim gaji..fenin tgk org reramai ni..fuhhh.

    ReplyDelete
  3. HIHIHI..PEMIKIRAN BUDAK2 KAN
    KALAU G JLN TAR,CONFEM BERPELUH KETIAK..

    ReplyDelete