Followers

Thursday, May 3, 2012

Bulan Mei sudah! Kerjaya Bermula!

Assalamualaikum..
Hye peeps,

Apa cerita agaknya blog kesayanganku dan rakan2 blogger sekarang ek...? sunyi sepi diriku tanpa entry dan blogwalking. Kekangan masa yg sangat2 terhad. May already come in so my career just started. Actually, aku sgt busy menghabiskan masaku bercuti ke sana sini before start kerja. Release tension la konon.ceh bajet je kn @.@. Sekarang ni malas pulak nk on lappy bila semuanya da tersusun rapi dalam beg. Kalau on lak, 24 jam tak tutup2..haihh..macam2 peel kan aku ni.hehhe.

Menyepinya aku selama ni pon sebab cari kerja.Susah wei nk cari kerja sekarang. Dah banyak interview yg aku pergi tapi baru sekarang dapat kerja. Alhmadulillah,syukur sangat. Famili aku kata tak lama la aku menganggur, tapi bagi aku dah rasa lama sangat. Bosan oke duduk rumah goyang kaki tanpa bikin apa2..Duit mana dapat. Nak harapkan nuffnang lambat lagi leh cashout. Sayang la nk cashout sekarang.Biar banyak2 dan banyak lagi baru cash..hehehe..

Masa aku taip entry ni second bos aku kt belakang aku.huhu..berani mati kan aku.Tangan rasa gian nk menaip haa..Redah aje la..Ini pulak hari kedua aku kerja. Tak ada kerja sangat la..Biasa2 je la..setup2 PC, install segala software yg nk digunakan nnt. Sekarang boleh la nk rilex kn..Ps ni taktau la..mst busy..huhu..Environment sini pon best jugak. Style open gitu. hamekk ko..bilik meeting pon cermin je kiri kanan. Nak mengular pon tak berapa nk berani la.Macam suspen jer..haha..Belakang aku pulak duduknya bos-bos besar dan kecik. Senang cerita belakang aku ni memang meja bos-bos la..So far everything is ok.officemate including bos pon sempoy and happy go lucky. Tapi aku tau batas2 aku sebagai staff so aku masih hormat bos aku.hehe..baik tau staff cam aku ni =)).  

Ok la..stop sampai sini saja. Nnt balik rumah kalau larat nk sambung blogging.. 

notahati:simpanduitkawenlaa.

No comments:

Post a Comment