Followers

Sunday, May 29, 2011

Prince Charming


Assalamualaikum..

hi hi hi...dikesempatan cuti yg ada ni, sy sedang berusaha untuk menghabiskan bacaan novel Prince Charming ni..Agak menarik juga novel ni..Tapi x abis baca lagi hehe..kt sini ada sinopsis dia..x sabar la nk tau ending dia..tak sabar, tak sabar...Nak abiskan 1 novel ni pon payah..lama dah x bercinta ngn novel..ok..let's read the sinopsis..tadaa......

Dia hidup bukan kerana cinta. Dia hidup kerana kehadiran Prince Charming yang menyelamatkannya. Semuanya gara-gara dia mengoyak Carta Prince Charming—carta misteri yang tiada sesiapa tahu dari mana datangnya. Yang pasti, memang dia langsung tidak percaya dengan sumpahan yang dikatakan berkaitan dengan Carta Prince Charming. “Sumpahan puteri? Kau ingat ini cerita dongeng ke? Puteri apa yang nak sumpah aku ni? Puteri bunian? Puteri lindungan bulan?” Desakan daripada Sofea membawanya ke Kelab Bola Sepak. Di situlah Prince Charming berkumpul. Tetapi hanya seorang sahaja Prince Charming yang dicari-carinya. Namun, untuk mencari Prince Charming bukanlah mudah, namun dia yakin, antara mereka, pasti salah seorang adalah penyelamatnya. Orang tu pun satu! Dah selamatkan nyawa orang, tak reti-reti ke nak munculkan diri? Bukan ke lagi senang kalau datang berdiri depan aku dan cakap, Sayalah yang selamatkan awak daripada kena langgar semalam. Finish! Tak adalah nak panjangkan cerita sampai beratus muka surat semata-mata nak cari Prince Charming! Antara Rezza, Fiq, Nazrul, Hayrul dan Najmi, siapakah Prince Charming yang sebenar? Atau, bukan dalam kalangan mereka? Ada apa dengan Carta Prince Charming? Siapa yang membuatnya? Apakah misteri di sebaliknya? Benarkah sumpahan itu benar?

ok x...? jom sambung baca....=)



10 comments:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  3. Baa~ CAK!!

    Novel x best. Xde gambar. Blog lagi best.

    ReplyDelete
  4. huhu...ala...cari kelainan la sket...layan novel sekali sekala...blog, blog jgk la..=)

    ReplyDelete
  5. lama dah tak bace novel2 ni..heheh

    ReplyDelete
  6. hawa : tau xpe..sama la...ni pon adik punya..tiba2 rasa nk baca...hehe

    ReplyDelete
  7. wah.. cam best je novel ni.. cover pon chantek..

    pinjam boley?? hehe.. =,=

    ReplyDelete
  8. eclipsesweet : best..klaka pon ade...
    boleh2..sila la pinjam.kiki
    leh baca kt penulisan2u.blogspot..

    ReplyDelete
  9. novel ini berapa yea muka surat ?

    ReplyDelete
  10. novel ni ada berapa muka surat?
    ??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

    ReplyDelete