Followers

Wednesday, May 25, 2011

merdeka?!

Assalamualaikum dan selamat pagi semua...

Merdeka! Tanggal 31, bulan 8, 57, merdeka merdeka....lalala...eh..apa kena mengena dgn lagu sudirman ni pulak? bukannya nk sambut merdeka lagi kn.hehe..xde la...topic merdeka tu sebab aku dh merdeka jawab exam utk final sem nih..tp xde la suka sangat...risau lagi ade la...mana taknye..belom merdeka sepenuhnya..selagi x keluar result, selagi tu la berdebar2 macam nk luruh jantung nih...ntah la...last paper hari tu, paper finance..susahnya..Ya ampun....hanya yang mengambil exam tu je yang tau macam mana susahnya soalan tu...walau pon soalan ABC tp x sesenang ABC tau..dengan masa yang x cukupnya..ishh..ntah apa la yang aku dapat..aku pon x dapat nk fikir..carry mark pon xtau..my lect tu..bukan nk bagi tau carry mark.kalau dia bagitau, at least leh la bajet2 utk luluskan..ini? em...tawakal je la sekarang..sebab sume dh lepas...

before exam finance tu, aku demam panas + sakit perut..aduh..mmg x boleh nk study langsung.mmg x sentuh langsung buku tuh..mmg x larat..rasa macam nk pengsan jer..aku berdegil xnk g klinik, tp telah dipaksa oleh roomate utk ke klinik..yaa...aku pasrah.(ayat x leh blah kn)..hehe...pasrah la sbb aku mmg dh x larat sangat time tuh.risau esok x dapat nk pergi exam.itu lagi kes bahaya..mau kena extend 1 sem lagi kt sini.mintak simpang laa....banyak betol obat diberi.pahit pulak tu..demi exam ku telan jua kamu wahai obat...erkkk....esok pagi, hny kurang sket je..tp masih sakit..awal pagi tu x leh study lagi..nasib la exam 230pm..leh la nk tgk2 apa yg patut..em...mmg sekali imbas je view balik..2 jam sblm exam.tp seb bek dh study sket sblm ni cuma x sempat nk cover last chapter.xpe la..redha je la skrg nih...

now, everything is over..ada banyak lagi benda yg kena buat. nk prepare utk praktikal bulan 6 ni pulak.berdebar jugak yg tuh.macam mana la keadaan aku nanti..cant wait that time..=)
ok la..banyak sangat merapu ni..adios~~




No comments:

Post a Comment