Followers

Monday, June 11, 2012

JJCM - Chatime!

Assalamualaikum..

Entry kali ni pasal chatime pulak. Korg pernah dengar tak? pernah minum? alaa..minuman buble tea tu. Yg ada pearl hitam tu. Macam cool blog jugak la. Tapi lain sikit la ye..

Actually aku pon baru belajar minum benda alah ni dari someone. Dia la yg dok ajar aku minum. Kan dah addict..Sape susah? Ahkak jugakk..hehe..Tak ada la addict sangat. Biasa2 jer..

So, tadi minum la chatime perisa biasa yg pernah beli sebelum ni. Pearl Milk Tea. And 1 more try 1 lagi perisa Red Bean Pearl Milk.Not bad jugak taste tu. Sedap..Actually banyak lagi perisa selain Milk Tea dan perisa2 nya. Contohnya Fruit Tea, Fresh Tea, Smoothie dan banyak lagi. Nak tau lanjut klik sini . 

Dan ketika menaip entry ni, aku pulak terfikir, eh HALAL ke chatime nih? errr.ahh sudah. Tiba2 lak kan..haha..suspen pulak aku nih..of course la halal kan..kalau tak caya terjah sini pulak . Hasil dari google la kn..hehe. fuufff.nasib baik la halal kn..

FYI, actually, aku belom pernah masuk kedai chatime tu. Malas nak beratur. Org yg rajin je tolong beratur kan utk kau. Ahakss... Aku tau minum jer..jahat tak aku? haha..Malas gila nk keluar kereta. Sila jangan contohi perangai aku yg ini..ekeke



it's mine! haha..tak boleh share! sy kedekut! 

notahati:thanks ya tolong beratur utk sy..hikhik ^__^

4 comments:

  1. huhu . untung lah kedekut . :p
    ade macam macam perisa ke nie ? :)
    purple ade ? hehe :D

    ReplyDelete
  2. hi nice entri saya dtg sini sambil folo no #849^^

    ReplyDelete
  3. Salam Qaseh,

    Maaf, tapi kalau rasa lebih kepada was-was, sebaiknya jangan di minum yer....sekadar berkongsi dan secara peribadi,saya tak confident dengan air ini...

    ReplyDelete