Followers

Saturday, March 31, 2012

Last Entry : Happy Birthday to me !!

Assalamualaikum...

hye peeps...

Firstly....tiup2 habuk dalam blog ni..kemas2 sikit even tak kemas pon coz line internet sangat mencemburui aku utk mengemaskini segala macam yg ada dalam blog nih..

Ok, sekarang mood utk berblog sedang warm up dan hope aku leh blogwalking hari ni. Itu pun kalau line internet ni baik dgn aku jap lagi kan..(P1 plz be nice with me ya)...

Last Entry! yaaa..This is last entry for this month..hehe...Kenapa ek..? ye la..sebab kan ni hujung bulan dan hari terakhir adalah 31 hb bersamaan dgn BIRTHDAY aku..yeayy..

Happy birthday to me,
Happy birthday to me,
  Happy birthday to me!! 

 no cake..just special ABC..=)

fuffff - nyanyi utk diri sendiri sambil bayang tiup lilin.ahakss..macam kemaruk nk makan kek jer..err...no no..aku tak larat nk makan kek  and fast food dah..bulan ni berapa kali dah aku makan fast food..huhu...

Alhamdulillah, bersyukur aku kepada Allah, kerana masih diberi nyawa utk meneruskan liku-liku kehidupan yg semakin hari semakin mencabar seiring dengan  pertambahan umur .Bila dah makin meningkat dewasa ni, segala masalah mula la timbul.Tak lupa juga nikmat yg diberiNya. Semoga aku menjadi insan yg sering mensyukuri nikmatNya.insyaAllah..Dan semoga aku juga semakin tabah menghadapi dugaan hidup ini..

Tak lupa juga insan yg banyak berjasa dalam hidup aku..MAK..ofcourse la kan..Mak yg lahirkan kita, besarkan kita, beri pendidikan pada kita.Terima kasih mak atas segala pengorbananmu..isshhh..tak leh lebih2 cite pasal mak..mesti touching.jap g banjir bilik aku ni ha...hehe..

by the way tadi aku call mak.aku tanya mak...tau tak hari ni hari apa..Mak boleh jawab.Hari Sabtu laa...ayooo..mak nih..memang ler hari sabtu.tapi kan...(sambil tu mak cuba mengingatkan ada apa hari ni)..haa...selamat hari jadi...! hehe..mak ni..ingat pon...Begitu lah kebiasaan tiap-tiap tahun kalau birthday aku.Tapi aku tak kisah sangat.Biasa la org tua..Mana nk ingat benda2 macam ni kan..hehe.

woo...panjangnya entry kali ni..see, kalau ade mood macam ni la jadinya..

Ok la..nk stop takat ni je.Btw, I got a present from my love...nnt I show off sket ye (gedik la ko)..haha..
k.adios..

notahati : moga aku tabah dalam hadapi semua dugaan hidup ini..



5 comments:

  1. Assalamualaikum.
    wah..selamat hari lahir..moga panjang umur dan dimurahkan rezeki.mg beroleh kejayaan dalam kehidupan di dunia dan akhirat :)

    ReplyDelete
  2. Heppy besday to u... ;) Semoga berjaya di dnia dan akhirat. Amin. ;)

    ReplyDelete
  3. happy besday to u dear....

    thanks ye join bloglist diariummi. jgn lupa jemput dtg selalu...

    ReplyDelete
  4. ala...show showla..nt tgk..hehehe...terexcited plk aku..heheheh

    ReplyDelete