Followers

Tuesday, February 7, 2012

Melawat Pengantin Baru

Assalamualaikum...

hye alls,

Minggu ni aku melawat pengantin baru kt rumah dia di Putrajaya. Aku memang nk sangat jumpa dgn pengantin baru tu @ my friend, nana & din sebab time kenduri dorg aku tak dapat nk attend coz demam. . >SINI

So, berjanji la aku dengan dia utk ke rumahnya Ahad tu..Tp as usual la...If tiada aral yg melintang sampai la kami ke sana. Alhamdulillah, nasib baik diizinkan Allah...Akhirnya berjaya jugak jumpa pengantin kt rumah dia...hehehe

Tak susah pon nk mencari.Dengan direction yg diberi kami sampai dalam pukul 6 lebih. Agak lewat sket sebab before tu g cari hadiah pengantin dulu.hehehe...tak sempat nk beli...=)

Macam best je pulak tengok org kawen nih..hidup berdua <mode : gatai>..hikhikhik...Sampai2 je rumah dia dah bau makanan...ayoo...pengantin masak la tuk kami..segan kot..ekeke...Sembang2 dgn pengantin laki. Yang perempuan memasak...aaahaa..aku dok depan jugak sbb si nana tak bagi aku dok dapur..huhuhu...

Disamping melawat dorg, aku jugak ada intention lain..haa..apa ya..? Aku nk  amik sijil kursus kahwin aku kt nana..Mesti pelikkan....macam mana pulak sijil aku kt dia..? hohoho...aku pon musykil jugak tapi rasanya masa dok sebilik hari tu dia termasukkan sijil aku dalam folder dia la tu...patut la aku cari tak jumpa.Merata kot aku cari..haiihh..-.- . Nasib baik la ada kt dia. Kalau tak, blur jap la aku kn...

Now,sijil tu dah ada kt aku..yeaayyy...boleh kawen dah >.< mode: gatai ag...ekekeke...
Opss..mengarut dah..Lepas makan2 aku pon berangkat pulang..eh belom pulang ke rumah ya...Rugi la p putrajaya tak bergambar dulu kan....Fenomena malam la sebab hari pon dah malam..hahah..hujan sama -.- 
Tapi takpe, itu tak beerti tak boleh berposing kan...So, apa lagi..posing before balik la....Tapi itu next entry laa...rasa panjang sangat dah nih...okkk...adios..

* lupa lak nak bergambar dgn dorg...

notahati:nakjadipengantinjugak.lol

No comments:

Post a Comment