Followers

Thursday, August 11, 2011

Spontenous Thursday : Mee Udang Kuala Sepetang

Assalamualaikum dan Salam Ramadhan ke 11
Diharap semua sihat la yek..batuk ku masih belum baik...bila nk sembuh tak tau lah...
hee...sedap tak tengok gambar ni...Ini la Mee Udang Kuala Sepetang..
Sedap! Kalau pergi Taiping cari la Mee Udang Kuala Sepetang nih..Kt situ banyak kedai. Yang ni, Warung Mak Teh Mee Banjir Udang. Biasa la..kedai tepi jalan jer..


~~ Warung Mak Teh~~
 ~~ Ini la Mee Udang..nyummy2~~

So, sesiapa yg dh ke Taiping tu sila la ke Kuala Sepetang utk menikmati mee udang ni.Actually banyak lagi kedai2 kat situ. Yang ni dah 3 kali aku try.Sedap..Next time nak try kedai lain la pulak.Bagi variasi makanan la sikit kan..hehe...
oh ye..price dia utk 1 mangkuk
mee udang- RM6.00 - udang bela
-RM10.00 - udang laut
hari tu aku amik udang laut..Sekali sekala makan mahal kn..apa salahnya..hehee..ok, nnt uols cuba la ya...
adios~~

nota kaki : mau makan ini lagi ps ni...=)

8 comments:

  1. sedapnya! nnt kita pi kuala juru plak pekena mee ketam

    ReplyDelete
  2. nnti kita p yg kedai lain plak yer! hehe

    ReplyDelete
  3. izzah : wokay..set time tau...bila nk buka posa kt tmpt yg izzah cakap best tu?

    ReplyDelete
  4. afiq: nampak sedap..rasa pon sodap..awak org mana eh..? leh la dtg taiping...hehe

    ReplyDelete
  5. hana : orait!...kita try n error...ngee~~

    ReplyDelete
  6. hawa : ohooo.ye ke...? sila ambil bau je la eh..ehehe..nnt mai la makan mee udang kt sini..=)

    ReplyDelete