Followers

Tuesday, August 23, 2011

Semakin Pening

Assalamualaikum dan salam sejahtera serta salam ramadhan ke 23 utk semua muslimin muslimat sekalian....tu dia aihh..panjang sungguh greeting aku ek..hehe...^__^

Baru ada masa nk update entry ni..Mood pon on off je nih..Tengah keTENSIONan nih, so aku update la blog nih..Erm....raya dah dekat, puasa pon dah nk abis dan due date utk aku hantar projek pon makin dekat. This week last utk aku siapkan sepenuhnya.Semalam dapat emel dari mentor, aku kena improve kan in some parts..Erkkk..sempat ke nak siapkan nih...Aku semakin risau dan semakin pening..Macam mana kalau tak sempat siap..? Kena marah tak..? Kalau boleh aku nk siapkan jugak, sebab baru dapat raya dengan tenang. Kalau tak, mesti dok mikir2 pasal kerjakan..hemmm...

Pening dan semakin pening makin membelenggu diri aku ini.This week penuh dgn stress.Lagi nk raya, lagi nk balik lagi tu la aku stress unless my project siap!

Disebabkan hari semakin petang, so mood utk terus buat projek pon dah berlari2 anak..So, aku sambung esok je la..Diharap,esok ada sinar bahagia utk projek aku nih...Mengharap dengan penuh harapan..~~~

nota kaki : kena siapkan jugak projek ni..nak balik kampung2x

No comments:

Post a Comment