Followers

Sunday, June 19, 2011

I miss my blog

Assalamualaikum n selamat malam semua...

hi peeps...

apa kabo? sume sihat2 ke..?rindu la kt blog ni..lama gila x buka n post entry...miss miss miss my blog so much...today,i borrowed a broadband from my friend..so that, i can on9..=)

oh no..i really bz with my practical and also i didnt have a broadband yet to on9..really boring at night..nothing to do and sleep early...=)

sorry, sorry, sorry kalau sy x sempat nk menjejaki kalian2 yg komen or kt shoutmix...x lama lagi insyaAllah, sy akn selalu on9 dan jejak kalian2 sume..tunggu eh...

ok la.nk tido da...cam biasa la...nk mimpi mr right@prince charming...hee...nite..adios..=)


4 comments:

  1. i miss my blog too..sebab kejap tenggelam timbul jerk..
    dulu awe aktif blogging waktu practical sebab bawak lappy sendiri tapi guna line tenet...TM katakan..hehe

    good luck practical :)

    ReplyDelete
  2. hawa : itu ler...sejak2 praktikal ni susah nk berblog..asik letih jer..balik je tdo...kt ofis agak terhad la nk berblog..tp FB buleh je..hehehe

    ReplyDelete
  3. cikcleo : mmg sy sgt bz..xde masa nk blogging...huhuhu

    ReplyDelete