Followers

Wednesday, June 1, 2011

fever again

Assalamualaikum...

fever fever n fever again...head ache, flu..complete set for fever...

fever ni memang suke kt aku lah..baru je demam ri tu..demam balik ha..apesal, xtau la pulak...kali ni siap ngn flu lagi.aduh..

tiba2 terkenangkn waktu demam masa last paper ri tu..last week la..tanda2 demam masa second last paper..tp buat x gheti je..malas nk layan.exam lagi penting.perut pon sakit sekali.dalam dewan, ha..2 kali keluar p toilet.mmg rasa nk pitam time tuh..dah la soalan agak susah, x dapat nk berfikir dgn waras.yg tau nk keluar awl coz x larat dok dalam dewan yg dingin tuh..

balik je bilik terus pengsan atas katil (tdo la) coz badan dh x bermaya sgt. dh nk maghrib rupanya time tuh.terus bangun mandi.ingat pas mandi ok la sket..nope..makin teruk kesihatanku..esoknya dh la last paper, finance yg susah amat sgt. then, aku mmg x study langsung coz keadaan mmg x izinkan.dengar je roomate study. Nak nangis pon ada..tapi apa kan daya, mmg x mampu nk teruskan study..aku?degil x mo g klinik.makan ubat yg beli ptg tu..x baek2 jugak..at last, surrender jgk coz demam makin teruk.my roomate carikan kereta utk g PKU(klinik). dh nk kul 11.pm.seb bek PKU x tutup lagi..ala..doc ckp demam..tp 38'c je..

sepanjang demam satu hari tu....aku rasa terharu sgt dgn layanan roomate2ku..makan? erk..dh beli nasi grg kampung tp x makan pon.x leh nk makan.bau makanan pon nk muntah, macam mana nk makan? em...suruh shasha buat kan air teh..teringin nk minum air panas.perut lak kosong..ada gk gula kt air teh tu kn..sakit kepala? fiza tolong urutkn kepala...and badan sama..haa..hamikk ko..muntah terus kot..angin dh badan...malam tu nad n wana datang utk study..wana? dia suh nad urut lagi kepala aku yg sakit.dorg bincang2 utk bawak aku g klinik..bagi aku makan ubat..cewah..ada hati nk stdy ni.amik buku..tp? em...cannot go la..pas tu terus tdo smpi esok pagi........

nota kaki : sangat touching dgn roomate2ku shasha, fiza, nad n wana.tQ merawat aku yg tgh demam malam tu...luv u all....and im gonna miss the moment with u alls..

4 comments:

  1. huhu..klau selalu demam..better jumpa doc..jagn dibiar..kuman perlu dibunuh!!huhu..kuman ke.?.hmmm..?^_~

    ReplyDelete
  2. ai ni : sejak 2 menjak ni.penangan exam hari tu kot..jumpa doc dh..tp yg demam baru ni x jumpa pon..malas lak.
    kuman ke? kuman la kot..hee =)

    ReplyDelete
  3. baiknya roommate awak.

    ReplyDelete
  4. afiqazizan : tau xpe.dorg sume baik2..dh macam famili jer..sanggup tolong sy masa tgh demam..dgn masing2 nk study utk exam esoknye..mmg terharu..touching tau..xkan lupa sume tu =)

    ReplyDelete